28. november 2012

Jeg har flyttet...

Da har bloggen ligget "brakk" litt for lenge og jeg har omsider somlet meg til å få et.com domene..
Adressen til den nye bloggen min er www.lillemorslykke.com - ta deg gjerne en titt og se hvordan jeg har fått det der! :o) Har selvfølgelig ikke kommet meg helt på plass enda - ganske mye som må ordnes før man føler seg helt hjemme..Men har fått veldig god hjelp av Jorid Kvam - www.noepahjertet.com - så har troen på at dette kan bli bra når jeg kommer meg skikkelig i gang. :O)

Den nye bloggen vil være en kombinert hobby- og interiørblogg, mens denne vil komme til å bli en salgsblogg.

Min lille familie og jeg bor for tiden både i Vik i Sogn og i Hønefoss - har nemlig kjøpt ogg hus på Hønefoss og er i full gang med oppussingen av et stort hus fra 30-tallet. ÅÅÅåå- gleder meg masse til å vise dere bilder underveis..:o) Med meg i jobb i Sogn, og en mann som nett har fått seg to ulike jobber østpå, OG med en liten tass på 18 mnd uten barnehageplass, så vil det nok ta litt tid å komme skikkelig i gang med bloggingen, men det kommer, det kommer..:o)

Vær tolmodig, men titt gjerne innom meg.

Håper vi sees...

1 kommentar: